حملات سنگین حزب‌الله به نظامیان صهیونیست در «آویویم»

حملات سنگین حزب‌الله به نظامیان صهیونیست در «آویویم»

منابع رسانه‌ای از حملات سنگین حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست در «آویویم» خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «آویویم» هدف حملات سنگین موشکی حزب‌الله لبنان قرار گرفته است.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که تنها در عرض چند دقیقه ۴ بار آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «آویوم» و مناطق پیرامونی آن در الجلیل اشغالی به صدا درآمده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و راستای در دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۵۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه دوم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در شهرک یعرا را با یک موج سنگین موشکی هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز تاکید کرد که به محض تحرک گروهی از نظامیان دشمن به سوی شرق شهرک «مارون الراس» رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان این نظامیان را با سلاح تیربار و پرتابه‌های موشکی هدف قرار داده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر مرکز پزشکی صهیونیستی «زیف» در «صفد» اشغالی اذعان کرد که در روز جاری ۳۹ نظامی صهیونیستِ زخمی‌شده را که با بالگرد و خودروهای امدادی نظامی به این مرکز منتقل شده‌اند پذیرش کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که ۳۰ نظامی صهیونیست در نبرد میان یگان تکاور «ایگوز» و رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

کد خبر 6245080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha